Saturday, September 21, 2019

HAPPY HOUR PROMOTION

Promosi Spa dan Facial

=============================
--SPA SALON MUSLIMAH CHERAS--
==============================

TERINGIN NAK MANJAKAN DIRI DI SPA DAN SALON TAPI SUSAH NAK CARI SPA  DAN SALON MUSLIMAH  DALAM SATU BUMBUNG YANG SAMA SERTA HARGA MAMPU MILIK DAN MESRA MUSLIMAH.

Kami di rumah chantek spa& salon muslimah adalah spa salon muslimah yg betul2 privacy. Sesuai sangat utk wanita muslimah yang nak hilangkan stress, letih, lenguh2 badan. Boleh pilih pakej mana yang uols rasa sesuai. Abang2 kalau nak suprise Mak,Mak Mertua,isteri atau bakal isteri boleh scroll page kami ye.

http://rumahchantek.wasap.my/

FATIN :013 6404815
FATIN :013 6404815
FATIN :013 6404815

no 35-1 JALAN BUDIMAN 26,TAMAN MULIA,
BANDAR TUN RAZAK,CHERAS, KL.

WAZE: RUMAH CHANTEK SPA THERAPY















NO 35-1 JALAN BUDIMAN 26,TAMAN MULIA,
BANDAR TUN RAZAK,CHERAS, KL. 

WAZE: RUMAH CHANTEK SPA THERAPY

BY APPOINTMENT

http://rumahchantek.wasap.my

📲 013 6404815
📲 013 6404815
📲 013 6404815

Thursday, July 19, 2018

salon muslimah cheras

SALON MUSLIMAH CHERAS

=============================
--SPA SALON MUSLIMAH CHERAS--
==============================

TERINGIN NAK MANJAKAN DIRI DI SPA DAN SALON TAPI SUSAH NAK CARI SPA  DAN SALON MUSLIMAH  DALAM SATU BUMBUNG YANG SAMA SERTA HARGA MAMPU MILIK DAN MESRA MUSLIMAH. 

Kami di rumah chantek spa & salon muslimah adalah spa salon muslimah yg betul2 privacy. Sesuai sangat utk wanita muslimah yang nak hilangkan stress, letih, lenguh2 badan. Boleh pilih pakej mana yang uols rasa sesuai. Abang2 kalau nak suprise Mak,Mak Mertua,isteri atau bakal isteri boleh scroll page kami ye.

http://rumahchantek.wasap.my/

FATIN :013 6404815
FATIN :013 6404815
FATIN :013 6404815

No  35-1 JALAN BUDIMAN 26,TAMAN MULIA,
BANDAR TUN RAZAK,CHERAS, KL.

WAZE: RUMAH CHANTEK SPA THERAPY







                                
Rumah chantek spa & salon muslimah ada membuat perkhidmatan ayuvedic treatment, treatment ni adalah utk merawat kulit kepala dan rambut yg paling special adalah merawat stress, almaklumlah kita terkejar2 masa utk keje tak ada masa untuk membelai rambut so bole pm untuk membuat temujanji.


no 35-1 JALAN BUDIMAN 26,TAMAN MULIA,

 BANDAR TUN RAZAK,CHERAS, KL. 

WAZE: RUMAH CHANTEK SPA THERAPY 



only by appointment:



FATIN :013 6404815 
FATIN :013 6404815 
FATIN :013 6404815


Monday, May 21, 2018

facial murah cheras

PROMOSI CHANTEK RAYA 2018







kami di Rumah Chantek menawarkan PROMOSI khas untuk kaum hawa yang ingin cantik jelita di hari RAYA

HUBUNGI http://rumahchantek.wasap.my/


FATIN :013 6404815
FATIN :013 6404815
FATIN :013 6404815



alamat : no 35-1 JALAN BUDIMAN 26,TAMAN MULIA BANDAR TUN RAZAK,CHERAS, KL. 

WAZE: RUMAH CHANTEK SPA THERAPY

Tuesday, November 7, 2017

MASALAH WHITEHEAD DAN BLACKHEAD

SAPA KATA JERAWAT TAK 

BAGUS??????



Kulit muka mengeluarkan kotoran dari lapisan dalam kulit melalui jerawat. So siapa kata jerawat tak bagus? Jerawat tu adalah kotoran muka. Maknanya bagus lah kan, bila kotoran tu keluar. Yang tak bestnya, bila jerawat tu keluar dengan banyak. Betul?

Kalau sebiji dua boleh terima lagi kan? "Tapi, macam mana muka boleh kotor pulak sis? Kan saya cuci muka." Soalan biasa saya terima. Jawapan saya senang. 


Sebabnya, bila uolls gunakan krim, make up atau apa jua produk, uolls tak bersihkan sebetulnya. Setakat cuci, memang belum tentu bersih. Setuju? "Uolls nak cantik. Tapi setakat cuci muka je. Orang lain siap pakai pencuci, mask, moisturizer, serum, toner & macam - macam lagi.


Thursday, May 18, 2017

MASALAH WHITEHEAD DAN BLACKHEAD PERLU DIATASI


MUKA SENSITIF,JERAWAT , WHITEHEAD, 

KUSAM DAN KERING


sape kat sini ada masalah whitehead n blackhead
mengaku cepat

meh saya TOLONG  bersihkansekarang ada promo

 APA???


facial treatment + vit c +  + eye & lip treatment


➡➡➡➡➡( 2 hour only RM100)⬅⬅⬅⬅⬅⬅
jom setkan appointment anda dan whatsapp

http://rumahchantek.wasap.my
013-6404815
BOOK NOW






📱 SMS/Whatsapp/Call: 013 640 4815 (FATIN) 📱
💻INSTAGRAM: RUMAH_CHANTEK_SPA_THERAPY 
  💻FB PAGE: rumah chantek spa therapy 💻

Thursday, April 6, 2017

MASALAH JERAWAT

kulit cantik dan sihat impian setiap wanita

bersyukur kalau Allah bg nikmat muka bersih gebu tanpa jerawat  . Hargai nikmat Allah dan jgn la merosakan nikmat yg Allah bagi. kawan-kawan yang tengah alami jerawat yang teruk jangan pulak bersedih , cek balik  cara kita jaga kulit, apa kt makan , berapa kali kt cuci muka ,produk ape yg kt guna , produk tu betul3 selamat ke ? produk tu betul2 sesuai ke dgn kita atau kita beli sebab nampak iklan fb yg mengoda @ kt beli sebb kawan2 beli tp hakikat nya x sesuai untuk kt .

isssshh hati2 kawan2 sekarang ni bagai cendawan tumbuh selepas hujan pelbagai nama produk ada kat facebook . kadang2 botol je lain tapi cream produk A & B sama je .  botol berbeza harga berbeza  tapi kilang yg sama . Apa yg lagi seram sekarang krim muka boleh beli timbang kilo pastu masuk dalam botol dan tampal label sendiri. modal 1k pun dah boleh buat produk.  beli krim timbang kilo pastu sambil masak sambil masuk kan krim dlm botol.(  seramnya).
untuk kawan2 yg ada masalah jerawat elakkan jauh2 produk2 peeling( contoh "putih 3 hari @ cantik seawal 3 hari )
bukan saya nak kondem produk " putih seawal 3 hari" tapi saya takut kesan kemudian hari.

biar la tak putih janji kulit sihat . sebelum beli produk tu cek dulu produk ni selamat tidak.

SEDIH Sangat  bila ramai kawan-kawan saya yg datang di rumah chantek dengan  muka yang macam-macam masalah sebab guna produk " putih 3 hari"bila mula-mula Fatin cuba bantu pun masih tak mahu bagi tahu pakai produk apa tapi dah jadi camni baru nak cerita dan  mengadu dulu mula2 guna okey je tp bulan ke 3 ke 4 naik jerawat naik ruam pulak satu muka .




📱 SMS/Whatsapp/Call: 013 640 4815 (FATIN) 📱
💻INSTAGRAM: RUMAH_CHANTEK_SPA_THERAPY  💻
    💻FB PAGE: rumah chantek spa therapy 💻

HAPPY HOUR PROMOTION

Promosi Spa dan Facial ============================= --SPA SALON MUSLIMAH CHERAS-- ============================== TERINGIN NAK MANJA...