Thursday, April 6, 2017

MASALAH JERAWAT

kulit cantik dan sihat impian setiap wanita

bersyukur kalau Allah bg nikmat muka bersih gebu tanpa jerawat  . Hargai nikmat Allah dan jgn la merosakan nikmat yg Allah bagi. kawan-kawan yang tengah alami jerawat yang teruk jangan pulak bersedih , cek balik  cara kita jaga kulit, apa kt makan , berapa kali kt cuci muka ,produk ape yg kt guna , produk tu betul3 selamat ke ? produk tu betul2 sesuai ke dgn kita atau kita beli sebab nampak iklan fb yg mengoda @ kt beli sebb kawan2 beli tp hakikat nya x sesuai untuk kt .

isssshh hati2 kawan2 sekarang ni bagai cendawan tumbuh selepas hujan pelbagai nama produk ada kat facebook . kadang2 botol je lain tapi cream produk A & B sama je .  botol berbeza harga berbeza  tapi kilang yg sama . Apa yg lagi seram sekarang krim muka boleh beli timbang kilo pastu masuk dalam botol dan tampal label sendiri. modal 1k pun dah boleh buat produk.  beli krim timbang kilo pastu sambil masak sambil masuk kan krim dlm botol.(  seramnya).
untuk kawan2 yg ada masalah jerawat elakkan jauh2 produk2 peeling( contoh "putih 3 hari @ cantik seawal 3 hari )
bukan saya nak kondem produk " putih seawal 3 hari" tapi saya takut kesan kemudian hari.

biar la tak putih janji kulit sihat . sebelum beli produk tu cek dulu produk ni selamat tidak.

SEDIH Sangat  bila ramai kawan-kawan saya yg datang di rumah chantek dengan  muka yang macam-macam masalah sebab guna produk " putih 3 hari"bila mula-mula Fatin cuba bantu pun masih tak mahu bagi tahu pakai produk apa tapi dah jadi camni baru nak cerita dan  mengadu dulu mula2 guna okey je tp bulan ke 3 ke 4 naik jerawat naik ruam pulak satu muka .




📱 SMS/Whatsapp/Call: 013 640 4815 (FATIN) 📱
💻INSTAGRAM: RUMAH_CHANTEK_SPA_THERAPY  💻
    💻FB PAGE: rumah chantek spa therapy 💻

HAPPY HOUR PROMOTION

Promosi Spa dan Facial ============================= --SPA SALON MUSLIMAH CHERAS-- ============================== TERINGIN NAK MANJA...